12.12.2017

TEST KOLESA TARMAC S-WORKS SL6 DI2 2018

Gregor je testiral popolnoma prenovljenega Specialized TARMACA S-WORKS za leto 2018 in zapisal nekaj vtisev o njemu. 

Povezava do kolesa: https://goo.gl/MNuZJk

Kolo še ni na zalogi v trgovini, ga pa pričakujemo v naslednjih dneh...

 

" TARMAC S-WORKS SL6 2018

Uf… kje bi začel, ko je pa toliko novega zame od kolesa do pisanja testa, ki sem ga opravil. Imel sem priložnost konkretno stestirati novega Tarmaca za prihajajočo sezono ob tem bi se zahvalil podjetju JB center d.o.o in Specialized Adria.

Kje začeti… prvo nekaj osnovnih podatkov o kolesu, da bomo vedeli o čemu se pogovarjamo.

OKVIR: S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon, Rider-FirstcEngineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing

OBROČNIKI: Roval CLX 50

GUME: Specialized TURBO cotton 26mm

PRESTAVNO ZAVORNI SISTEM: DURA ACE Di2 R9150

To se mi zdijo na kratko vsi pomembni podatki, da spoznate za kakšno kolo se gre. Glede na to da že 5. leto vozim Tarmaca S-WORKS, upam da bom podal korektno oceno kolesa.

Test ne bo povzet iz nobene tuje ali domače spletne strani, ampak popolnoma iz lastnih izkušenj in glave! Kot prvo bi omenil letošnjo prenovljeno obliko kolesa. Če še ne poznate Rider First Engineered™, so tudi letos obdržali to zanimivost, vsaka velikost okvirja ima svoje karakteristike, da se trdnost doseže za vsako velikost okvirja posebaj, tukaj ni razlik med 52 in 58 okvirjem. Nov prenovljen okvir z karbonom 12r za leto 2018, do sedaj je bilo največ 11r. Prvič sem vozil obroče ROVAL, ki so proizvedeni v družini SPECIALIZED, prvič sem vozil povsem novo prenovljeno skupino SHIMANO DURA ACE Di2 9150 ter tudi gume TURBO COTTON, ki so me naravnost fascinirale!

Ko sem kolo prevzel, nekaj dni pred GRANFONDOM Umag, sem si ga prvo nastavil po mojih željah. Višina sedeža prekopiram iz mojega Tarmaca, prestavim pedala in zame najpomembnejši del kolesa, krmilo in zavorno prestavne ročice. Sicer sam vozim že 5. leto krmilo širine 40cm, sem se tudi tukaj hitro navadil na standardno širino za to velikost okvirja (54) in sicer 42cm katero je serijsko na tem kolesu. Prvi občutki na kolesu seveda da fenomalni. Splošni občutek odzivnosti je neverjeten, verjetno tudi paket okvirja in obročev, posebej slednji se mi zdijo še kako pomembni na kolesu. Da o elektronski skupini DURA ACE Di2 ne govorim, zadeva deluje tako kot mora, je odzivna in natančna. Najbolj mi je všeč, ker tukaj dejansko dobiš “feedback” prestavne ročice oz gumbov, ko prestaviš v lažjo ali težko prestavo. Zmotilo me je edino prestavno razmerje 52/36, dostikrat sem prestavil na manjši zobnik zadaj eno ali dve težjo in še vedno zavrtel v prazno, sam sem navajen na 53/39, je pa fantazija v klanec 36/30 na Momjan naprimer ko si že malce pečen :) Na prvi vožnji, ki je trajalo dobro uro, sem opravil nešteto pospeševajn in dva malce daljša intervala po ravnini :) Saj veste 40s na 40km prosti konkurenci samo okvir ;) Obroči lepo pojejo, menjalniki pokajo in okvir reže zrak kot za stavo!

Glavni test sem naredil vsekakor na Maratonu v Istri - GRANFONDO UMAG, kjer sem tudi dosegel generalno zmago. Seveda ni bilo krivo samo kolo za zmago, je pa vsekakor pripomoglo veliko k tej zmagi.
Največjo razliko proti “staremu” Tarmacu sem opazil pri pospeševanju in spustih, ko kolo pohodiš dejansko pospeši in te skorajda izstreli naravnost naprej. Spusti so pri meni poglavje zase, ampak vedno si v glavi govorim in pustim še vsaj 10% rezerve v primeru da pride kaj nepričakovanega v zavoju, kajti varnost je na prvem mestu! Ampak sam se zelo rad hitro spuščam in to z veseljem izkoriščam proti konkurentom. Na maratonu, ko sem se podal v beg, sem na spustih res šel neverjetno, občutek gume Specialized COTTON je kot na guma na motorju, do določene točke se muči, nato pa pade celo kolo v zavoj in te drži kot na tračnicah. Kolesu in gumam sem enostavno zaupal na polno, kljub temu da nisem imel veliko prevoženih km z njemu! Naj omenim še širino plaščev :) 26mm :D in obroči 21 in 27mm zunanja mera, noro, izgleda kot bi vozil 28mm plašče, ampak udobje je tukaj tesno povezano z aerodinamiko in hitrostjo. Ali me občutek vara ali so pa res hitre. Ko sem se vsedel na 25mm Continental SPRINTER tubularje, sem mislil da vozim 22 ali 23mm tubularje. Tukaj lahko dodam le še to, kar se je prepričalo tudi nekaj prijateljev, ki so se zapeljali bodisi na sobotnem testu v Sežani ali pa že pred tem z mojim testnim Tarmacom, da obroči neverjetno dobro zavirajo, kolikor sem slišal malce kritik za nove DURA ACE dual pivot zavore, se mi zdi da za rekreativnega kolesarja in dirkača več kot zadovoljivo, lahko si zaviral zadnji trenutek pred zavojem ali oviro in je šlo normalno skozi, brez cviljenja in cukanja kot pri veliki večini karbonskih obročev! Na kratko toliko o novem Tarmacu, upam da sem zajel bistvo in povedal nekaj malega lastnih občutkov. Pa še na kratko o teži :) ja z pedali vred ga bo potrebno obtežiti še 310g, da pridemo na najmanjšo dovoljeno težo, ki jo je predpisala mednarodna kolesarska zveza. No če ne tekmujete z licenco, pozabite na to :) 

Res, da je “drag”, ampak če si ga lahko privoščite, ne boste razočarani :D "

Tekst povzet iz spletne strani www.strava.com

povezava do tekstka: https://goo.gl/QLWm2t

napisano: Gregor Sikošek, 7kratni državni amaterski prvak v cestni dirki, kronometru in vzponu, državni prvak v MTB cross country in državni prvak v ciklokrosu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadnje novice


14.01.2019

VARNOSTNI ODPOKLIC ZA NEKATERA KOLESA SPECIALIZED

Preberi več


04.12.2018

REVOLUCIONARNI SEDEŽ POWER MIMIC ZA NEŽNEJŠI SPOL

Preberi več


03.12.2018

NOVO V 2019 ČELADE MIPS IN ANGI sistem

Specialized je za leto 2019 pripravil novost v še izboljšal varnost vseh čelad SPECIALIZED z sistemom MIPS in ANGI, ki je v povezavi z vašim pametnim telefonom pripomoček, ki vam lahko reši življenje...

Preberi več


16.11.2018

BLACK FRIDAY v JB centru 23.11.2018

Tudi letos smo za vas pripravili posebno ponudbo, akcije kot jih še ni bilo, spremljajte od ponedeljka dalje...

Preberi več


05.01.2018

AKCIJA TRENAŽERJEV IN VALJEV - omejene zaloge

Za lažje in prijetnejše preživljenje zimskih uric smo pripravili ponudbo znižanih trenažerjev in valjev, količine so omejene zato pohitite. 

Preberi več


Vsa vsebina je last JB Centra 2016 - 2017