Specialized

2020 VENGE PRO - SRAM ETAP


Nismo zadovoljni, če smo drugi najhitrejši. Zakaj pa mislite, da imamo lasten vetrovnik Win Tunnel in slogan "Aerodinamika je vse"? Živimo in dihamo aerodinamiko, saj vemo, da je aerodinamična optimizacija najpomembnejša stvar s katero ste lahko hitrejši. In ta filozofija še ni nikoli ni bila tako resnična, kot je pri tem Vengu. Od modela ViAS je hitrejši za osem sekund, tako da ni samo najbolj aerodinamično kolo na cesti, ampak je zdaj tudi lažje za neverjetnih 460 gramov. To je popolno dirkalno kolo za praktično vsak teren. Aerodinamika je vse.

Tako kot velja za vsa naša kolesa profesionalnega nivoja tudi za model Venge Pro eTAP velja, da ponuja podobno učinkovitost kot večji sorodnik S-Works, vendar ob bolj sprejemljivi ceni. Nova 12-redna skupina SRAM Force eTAP AXS skrbi za prestavljanje in zaviranje, medtem pa karbonski obročniki Roval CL 50 kar režejo skozi veter. Za piko na i smo dodali še naše krmilo in sedežno oporo S-Works, prav tako pa tudi priljubljen sedež Power, in že ste pripravljeni na vse od lokalne dirke do prvega gran fonda.

 

  • Naše iskanje popolne oblike cevi se ni začelo v vetrovniku Win Tunnel, namesto tega smo uporabili novo tehnologijo—FreeFoil Shape Library. Naši inženirji so spisali algoritem za optimizacijo in uporabili superračunalnik s pomočjo katerega smo ustvarili nove oblike aerodinamično oblikovanih cevi z različnimi težami, površinami in strukturnimi cilji. Oboroženi s to knjižnico oblik jih lahko vstavimo v različne dele kolesa in testiramo v različnih konfiguracijah ter določimo najhitrejšo verzijo za vetrovnik Win Tunnel. Rezultat? V primerjavi z modelom Venge ViAS je novi Venge na razdalji 40 kilometrov in pri vetrom pod kotom nič stopinj hitrejši za 8 sekund. Hitrejši je tudi zunaj v vetrovnih razmerah na cesti—ne samo v vetrovniku.
  • To, da smo zadeli popolno kombinacijo med težo in aerodinamiko igra ključno vlogo v splošni učinkovitosti kolesa. Novi Venge tako ni samo bolj aerodinamičen kot ViAS, ampak je modul okvirja tudi lažji za 460 gramov. To pomeni, da je okvir lažji za 240 gramov, vilice za 25 gramov, kokpit za 107 gramov, sedežna opora za 25 gramov ter vsi ostali manjši deli za 63 gramov. Zato se bo Venge ne glede na traso izkazal za najhitrejšo možnost, ko je treba iti gor ali dol.
  • Uporabili smo veliko odkritij Rider-First Engineered™, do katerih smo prišli pri razvoju novega Tarmaca, na primer različne postopke polaganja plasti karbona in materialov, ter vse to vgradili v model Venge, ki sedaj ni samo lažji, ampak ima tudi višje razmerje med togostjo in težo ter v primerjavi z modelom ViAS za 40 % večje udobje—ne glede na velikost okvirja. Teh sprememb sicer ne morete vedno videti, jih pa lahko občutite ko boste na kolesu hitro pospeševali ali se z njim zapeljali čez luknjo.
  • Nova skupina SRAM Force eTAP AXS prinaša povsem novo stopnjo prestavljanja na cestna kolesa. 12-stopenjska skupina ni samo izjemno natančna in ekstremno tiha, s pomočjo najmanjšega verižnika zadaj z 10 zobmi pa ponuja tudi razpon, kot ga nima nobena druga skupina.


7.299,00
CENA BREZ DDV: 5.982,79
Za informacije o zalogi nas kontaktirajte na info@jbcenter.si

Velikost:

Barva:

Količina:




OKVIR
FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, internal electric only cable routing, OSBB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

VILICA
S-Works FACT 11r carbon, 100x12mm thru-axle, flat-mount disc

PREDNJI OBROCNIK
Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, 21h

ZADNJI OBROCNIK
Roval CL 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 350 internals, 24h

ZRACNICE
Turbo Ultralight, 60mm Presta valve

PREDNJI PLASC
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

ZADNJI PLASC
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

GONILKA
SRAM Force AXS, 48/35T

GONILNA OS
SRAM DUB for BB30

PREDNJI MENJALNIK
SRAM Force eTAP AXS

ZADNJI MENJALNIK
SRAM Force eTAP AXS

VERIZNIKI
SRAM CS XG 1270, 12-speed, 10-33t

VERIGA
SRAM Force, 12-speed

PREDNJA ZAVORA
SRAM Force eTAP, hydraulic disc

ZADNJA ZAVORA
SRAM Force eTAP, hydraulic disc

TRAK
Roubaix S-Wrap

OPORA KRMILA
Venge integrated stem, 6-degree

SEDEZ
Body Geometry Power, Hollow Titanium rails

SEDEZNA OPORA
2019 S-Works Venge aero seatpost, FACT carbon

ZAPENJALEC SEDEZNE OPORE
Venge integrated two-piece wedge
© Vsa vsebina je last JB Centra 2019