SPECIALIZED

TARMAC S-WORKS OKVIR ULTRALIGHT 2018

Ko je prišel čas za oblikovanje novega Tarmaca smo se malce spraševali kako bomo izboljšali prejšnji model. Ta je bil že izjemno lahek, superiorno tog in tako zelo dirkaško odziven, zato je bilo vprašanje kaj storiti? Enostavno. Trdicijo smo obrnili na glavo in razvili novega S-Works Tarmaca Ultralight. Brez dvoma je to najhitrejše kolo, kar ste jih kdaj vozili.

Da smo dosegli težo pod 800 grami smo uporabili napredno programsko opremo letalske industrije za optimizacijo kompozitov ter revolucionizirali konstrukcijo in razporeditev plasti našega novega okvirja FACT 12r. To je najbolj napreden material in najbolj napredna razporeditev plasti, kar smo jih kdaj izdelali – z optimizacijo oblike, razporeditve in materialov smo težo znižali za skoraj 200 gramov. Tako je, težo okvirja smo znižali za 20 % – popoln recept za vaš naslednji osebni rekord na prelaze.

V iskanju prihranka vsakega grama pa ima S-Works Tarmac Ultralight tudi na novo razvito barvo s katero smo še dodatno znižali težo. V kombinaciji z izboljšanim postopkom priprave smo dobili barvo, ki ima za en okvir enako težo kot devet gumi bombonov oz 10 gramov.

Nato smo še nadaljnje izboljšali našo tehnologijo Rider-First Engineered™ in zagotovili, da je novi Tarmac tog in udoben na točno pravih mestih. S to prenovo smo tudi posodobili geometrijo – ta temelji na neskončni količini podatkov sistema Retül ter povratnih informacijah profesionalnih kolesarjev. S tem smo lahko razvili učinkovito tekmovalno cestno geometrijo, ki samo še izpopolni odzivnost prednjega dela kolesa in kratko medosno razdaljo, kolo je tako neverjetno odzivno in ima zagotovljen optimalen prenos moči.

Togosti je v presežkih, a za optimalno kvaliteto vožnje je bilo treba misliti tudi na udobje. Zato smo oblikovali novo sedežno oporo in v upogljivost vgradili v zgornjih 120 mm dolžine, tam kjer ni vpeta v okvir, na okvirju pa smo znižali zgornje cevi zadnjega trikotnika in spremenili obliko sedežne cevi. Povečali smo tudi prostor za plašče, tako da lahko uporabite plašče širine do 30 mm, kar pomeni da lahko uporabite 28 mm plašče Turbo Cotton na obročnikih Roval CLX 32. S tem lahko vozite z nižjim kotalnim uporom in uživate v zmanjšanem kotalnem uporu, večjem oprijemu in večjem udobju. Skupaj z vsem tem se bo Tarmac vozil kot čistokrvno tekmovalno kolo, hkrati pa bo omilil vse nepopolnosti na cestah. Na naslednji dolgi vožnji nam boste hvaležni za to.

In čeprav je vse to super, se zavedamo da je aerodinamika najbolj pomembna stvar s katero lahko naredimo kolo hitrejše. Tekmovalci obeh naših WorldTour ekip Bora-Hansgrohe in Quick-Step Floors konec koncev zahtevajo aerodinamične izboljšave na vsakem kolesu. S tem v mislih je bil naš aerodinamični cilj, da ugotovimo kje lahko dodamo aerodinamične izboljšave, ob tem pa nismo želeli vzeti nič pri lastnostih, zaradi katerih je Tarmac merilo za vsa ostala kolesa. Med šestmesečnim intenzivnim postopkom smo ugotovili, da lahko to naredimo na treh področjih – z novo obliko vilic, nižje postavljenimi zgornjimi cevmi zadnjega trikotnika in njihovo aerodinamično obliko ter v obliki črke D oblikovanima sedežno oporo in sedežno cevjo. Rezultat? V primerjavi z drugimi lahkimi kolesi v kategoriji je kolo za približno 45 sekund hitrejše na razdalji 40 kilometrov. To pa je prihranek moči, ki ga boste občutili ko boste napadali iz prve vrste peletona.




3.899,00
CENA BREZ DDV: 3.195,90
Za informacije o zalogi nas kontaktirajte na info@jbcenter.si

Količina:




OKVIR
S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 130mm rear spacing

VILICA
S-Works FACT carbon

GONILNA OS
OSBB, CeramicSpeed bearings

SEDEŽNA OPORA
S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset

ZAPENJALEC SEDEŽNE OPORE
Tarmac SL6 clamp assembly
© Vsa vsebina je last JB Centra 2019